Moje roślinki nie chcą rosnąć

Choroby i dolegliwości roślin konopi oraz jak z nimi walczyć.
Plutria
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 5
Rejestracja: 22 cze 2013, 19:07

Moje roślinki nie chcą rosnąć

Post autor: Plutria »

Witam wszystkich. Jestem tu nowy i również jestem osobą początkującą w hodowlii tych pięknych, cudownych roślinek o odmianach: ''Big Devil XXL Automatic Feminizowane'' oraz ''Easy Plant XXL Automatic Feminizowane'' ze stronki https://thc-thc.com.
Ziemia kupiona w ogrodniczym za 4.50zl za 10L która posiada NPK czyli N – azot P – fosfor K – potas a PH 6-6,5

Nasionka wrzuciłem do kieliszka wypełnioną wodą na 25h. Po upłynięciu ponad doby położyłem nasionka na nakrętke od słoika i przekryłem jedna warstwą chusteczki na 20-24h. Po wykiełkowaniu przełożyłem ich do ziemi (na taką jaką wyżej napisałem) na 0,6cm. Po kilku dniach urosły i nagle przestały rosnąć. ( fota będzie poniżej ;) ) Podlewam ich wodą z kranu z dwoma kroplami wody utlenionej i spryskuje nią roślinki co dwa, trzy dni. Wystawiam je z rana na poranne słonce a wieczorem są przechowywane w szafie. Gdy ostatnio zauważyłem że u jednej z roślinek jest czubek tak jakby suchy zdecydowałem że podleje je tak, żeby na podstawce była widoczna woda ( miało to na celu zwilżenia całej ziemi znajdującej się w doniczce, niestety ale to nic nie dało) ;(

Prosze tu są zdjęcią moich maleństw ;)
Easy Plant Automatic
Obrazek

Obrazek

Big Devil Automatic

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Może mają za mało PH, może za dużo. . Nie wiem dlatego też mam taką nadzieje że doświadczeni koledzy mi pomogą [usmiech]
Prosze o pomoc. Są to moje pierwsze roślinki i chciałbym aby coś z tego wyrosło [harvest]
Awatar użytkownika
osiol
super grower
super grower
Posty: 985
Rejestracja: 07 maja 2013, 20:14

Re: Moje roślinki nie chcą rosnąć

Post autor: osiol »

Nie widzę dobrze bo na tel. Jestem tak jakby się spaliła ? Albo za dużo wody lejesz kolego ?
Plutria
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 5
Rejestracja: 22 cze 2013, 19:07