Fajne zdjęcia.

Fotorelacje z upraw, hodowli, plantacji marihuany, konopi, nie posortowanie, bałagan.
Awatar użytkownika
RastaBoy
super grower
super grower
Posty: 648
Rejestracja: 5 sie 2011, o 10:35

Fajne zdjęcia.

Post autor: RastaBoy » 11 sie 2011, o 16:04

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, o 12:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: johny » 11 sie 2011, o 17:54

dobre te przykazania ;].

Awatar użytkownika
ZeuS22
kolejny sezon
kolejny sezon
Posty: 339
Rejestracja: 18 kwie 2011, o 14:28

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: ZeuS22 » 12 sie 2011, o 08:15

9 i 10 przykazanie wymiata ! [bongo]
Niech Wielki Buch będzie z Wami !

Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, o 12:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: johny » 12 sie 2011, o 08:27

przykazania wypasione.;]

Awatar użytkownika
RastaBoy
super grower
super grower
Posty: 648
Rejestracja: 5 sie 2011, o 10:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: RastaBoy » 17 wrz 2011, o 16:26

Męczyliście mnie o te zdjęcia więc pstrykłem coś na szybko.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

[peace] [konopia] [lol] [banan]

Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, o 12:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: johny » 18 wrz 2011, o 07:26

o rasta masz wyjebane krzaki.Te maroci to chyba niedługo do scinki nie?

Awatar użytkownika
RastaBoy
super grower
super grower
Posty: 648
Rejestracja: 5 sie 2011, o 10:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: RastaBoy » 18 wrz 2011, o 08:03

Dzięki.Jeszcze troszeczkę.Wrzucił bym je na konkurs.Ale mam już Master Kusha.Więc niech inni powalczą.Maroc to moja ulubiona odmiana.

Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, o 12:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: johny » 18 wrz 2011, o 08:06

a passiony tez masz i jak rosną tez takie?

Awatar użytkownika
RastaBoy
super grower
super grower
Posty: 648
Rejestracja: 5 sie 2011, o 10:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: RastaBoy » 18 wrz 2011, o 08:18

Coś koło tego.Ale na drugiego spota miałem dalej więc nie robiłem zdjęć.Za dużo na głowie.Ale jestem zadowolony bo wiem że wszystkie drzewa dojdą. [banan]

Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, o 12:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: johny » 18 wrz 2011, o 08:25

to masz zajebiscie bedziesz mniał palenia do drugiego outa;]

Awatar użytkownika
RastaBoy
super grower
super grower
Posty: 648
Rejestracja: 5 sie 2011, o 10:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: RastaBoy » 18 wrz 2011, o 08:27

Co roku tak robię.Żeby starczyło do następnych zbiorów.Jak na razie wszystko idzie ok.

Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, o 12:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: johny » 18 wrz 2011, o 08:29

po 5 co roku sadzisz tak? i ile wyszło ci suchego w tamtym roku?

Awatar użytkownika
RastaBoy
super grower
super grower
Posty: 648
Rejestracja: 5 sie 2011, o 10:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: RastaBoy » 18 wrz 2011, o 08:34

W tamtym roku miałem 6 szt.do końca.Ile wyszło tak gdzieś z niewilele ponad pół kilo.

Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, o 12:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: johny » 18 wrz 2011, o 08:36

to tak srednio mozna z krzaka zebrac z 100 gram .

Awatar użytkownika
RastaBoy
super grower
super grower
Posty: 648
Rejestracja: 5 sie 2011, o 10:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: RastaBoy » 18 wrz 2011, o 08:42

Pewnie że można.Choć widziałem że inni wyciągali więcej.Ale dla i tak to jest odpowiednia ilość.Nie narzekam.

Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, o 12:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: johny » 18 wrz 2011, o 08:45

wyciągają wiecej ale to napewno mają juz konkretne nawozy.Bo ty tylko lejesz canną na flo i weg tak?

Awatar użytkownika
RastaBoy
super grower
super grower
Posty: 648
Rejestracja: 5 sie 2011, o 10:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: RastaBoy » 18 wrz 2011, o 08:47

Tak.I ripen.Ale w przyszłym roku chcę spróbować jeszcze z jakimiś stymulatorami.

Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, o 12:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: johny » 18 wrz 2011, o 08:49

to za rok tez sie musze przygotowac dobrze ;] [usmiech] [uprawia]

Awatar użytkownika
RastaBoy
super grower
super grower
Posty: 648
Rejestracja: 5 sie 2011, o 10:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: RastaBoy » 18 wrz 2011, o 08:51

Miejscówkę już masz?

Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, o 12:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: johny » 18 wrz 2011, o 08:52

no miejscówke mam tylko ze tam bede musiał w doniczkach sadzic.bo są niby pokrzywy na 2 metry ale kope i na jakies 20 cm jest juz glina.;/

Awatar użytkownika
RastaBoy
super grower
super grower
Posty: 648
Rejestracja: 5 sie 2011, o 10:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: RastaBoy » 18 wrz 2011, o 08:57

To wyjeb dziury i nasyp swojej ziemi.Trochę roboty jest.Kiedyś na samym początku kopałem 40 dziur.To był hardcore.

Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, o 12:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: johny » 18 wrz 2011, o 09:00

to 40 krzaków sadziłes?no moze tak zrobie za rok wykope dziury wsype ziemi spod pokrzyw zmieszam z kurza kupą a na wierzch dam ziemi kupnej.i powinno byc ok co nie?

Awatar użytkownika
RastaBoy
super grower
super grower
Posty: 648
Rejestracja: 5 sie 2011, o 10:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: RastaBoy » 18 wrz 2011, o 09:03

I zaopatrz się w dolomit.

Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, o 12:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: johny » 18 wrz 2011, o 09:04

no zobacze jak skombinuje wiadra 20 litrowe to we wiadrach posadze.

Awatar użytkownika
RastaBoy
super grower
super grower
Posty: 648
Rejestracja: 5 sie 2011, o 10:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: RastaBoy » 18 wrz 2011, o 09:07

Ale rozumiem że wiadra wkopiesz czy zostawisz normalnie na wierzchu.

Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, o 12:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: johny » 18 wrz 2011, o 09:10

nie no jakbym mniał wkopywac to wole bez wiader.Własnie tylkoz wiadrami jest lipa bo widac a jak sie wkopie to tak jeszce ktos niekumaty nie bedzie wiedział co to jest.

Awatar użytkownika
RastaBoy
super grower
super grower
Posty: 648
Rejestracja: 5 sie 2011, o 10:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: RastaBoy » 18 wrz 2011, o 09:13

Właśnie o to mi chodzi.Wiadra na jakieś polanie przyciągną uwagę.A krzaka może minąć i nawet się nie kapnie.Masz całą zimę na przemyślenie sprawy.

Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, o 12:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: johny » 18 wrz 2011, o 09:17

wiem własnie.Tylko wczesniej sobie juz dołki bede kopał po zimie zaraz pózniej tylko ziemie bede transportował po trochu.;]

Awatar użytkownika
RastaBoy
super grower
super grower
Posty: 648
Rejestracja: 5 sie 2011, o 10:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: RastaBoy » 18 wrz 2011, o 09:19

A jakie pestki planujesz?

Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, o 12:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: johny » 18 wrz 2011, o 09:22

zastanowie sie ale tego maroca chyba bo jak widze ze ci ładnie idzie.Passiona i moze easy sative co sądzisz?

Awatar użytkownika
RastaBoy
super grower
super grower
Posty: 648
Rejestracja: 5 sie 2011, o 10:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: RastaBoy » 18 wrz 2011, o 09:23

Wszystkie dobre odmiany.Ja sadzę duże i parę automatów.

Awatar użytkownika
Najger
pierwsze topki
pierwsze topki
Posty: 260
Rejestracja: 24 sie 2011, o 13:25
Lokalizacja: Amsterdam

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: Najger » 18 wrz 2011, o 17:58

Panowie a jaką sativke polecacie na indor automat fem?
Rzeczpospolita Polska w zakazy ubrana
Nikogo nie zabiła, a jednak zakazana
Dla rasta sakramentem jest marihuana
Sadzić, palić, zalegalizować!

Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, o 12:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: johny » 18 wrz 2011, o 18:00

ja ci powiem ze af to sobie mozesz wziąc jakie tobie sie podobają;] [usmiech]

Awatar użytkownika
RastaBoy
super grower
super grower
Posty: 648
Rejestracja: 5 sie 2011, o 10:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: RastaBoy » 18 wrz 2011, o 18:01

Polecam DR.

Awatar użytkownika
Najger
pierwsze topki
pierwsze topki
Posty: 260
Rejestracja: 24 sie 2011, o 13:25
Lokalizacja: Amsterdam

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: Najger » 18 wrz 2011, o 18:04

DR? troszke jasniej;p? bo na thc thc nie widze nic na d i r:)
Rzeczpospolita Polska w zakazy ubrana
Nikogo nie zabiła, a jednak zakazana
Dla rasta sakramentem jest marihuana
Sadzić, palić, zalegalizować!

Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, o 12:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: johny » 18 wrz 2011, o 18:05

diesel ryder.

Awatar użytkownika
Najger
pierwsze topki
pierwsze topki
Posty: 260
Rejestracja: 24 sie 2011, o 13:25
Lokalizacja: Amsterdam

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: Najger » 18 wrz 2011, o 18:10

tak tylko nie ma automatow tej odmianki;/ a ja jednak na 1 raz w automaty zainwestuje
Rzeczpospolita Polska w zakazy ubrana
Nikogo nie zabiła, a jednak zakazana
Dla rasta sakramentem jest marihuana
Sadzić, palić, zalegalizować!

Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, o 12:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: johny » 18 wrz 2011, o 18:10

no to nie ma w ofercie albo napisz do niego jak chcesz to napewno ci zamówi własciciel

Awatar użytkownika
RastaBoy
super grower
super grower
Posty: 648
Rejestracja: 5 sie 2011, o 10:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: RastaBoy » 18 wrz 2011, o 18:13

Diesel Ryder to automat.Tylko że go na thc nie ma.

Awatar użytkownika
Najger
pierwsze topki
pierwsze topki
Posty: 260
Rejestracja: 24 sie 2011, o 13:25
Lokalizacja: Amsterdam

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: Najger » 18 wrz 2011, o 18:23

szukam i szukam tego DR. Nie moge go znalesc na zadnej stronce. Widzieliscie go gdzies moze na sprzedaz?
Rzeczpospolita Polska w zakazy ubrana
Nikogo nie zabiła, a jednak zakazana
Dla rasta sakramentem jest marihuana
Sadzić, palić, zalegalizować!

Awatar użytkownika
Najger
pierwsze topki
pierwsze topki
Posty: 260
Rejestracja: 24 sie 2011, o 13:25
Lokalizacja: Amsterdam

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: Najger » 18 wrz 2011, o 18:25

lub mozecie polecic rownie fajna sativke auto;p
Rzeczpospolita Polska w zakazy ubrana
Nikogo nie zabiła, a jednak zakazana
Dla rasta sakramentem jest marihuana
Sadzić, palić, zalegalizować!

Awatar użytkownika
RastaBoy
super grower
super grower
Posty: 648
Rejestracja: 5 sie 2011, o 10:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: RastaBoy » 18 wrz 2011, o 18:40

Sativia Ryder lub White Russian.

Awatar użytkownika
Najger
pierwsze topki
pierwsze topki
Posty: 260
Rejestracja: 24 sie 2011, o 13:25
Lokalizacja: Amsterdam

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: Najger » 18 wrz 2011, o 18:45

dobra dzieki wielkie, jeszcze pytanie. Ile automatow moze sie zmiescic do boksu 90x90x160? [sadzi] [sadzi]
Rzeczpospolita Polska w zakazy ubrana
Nikogo nie zabiła, a jednak zakazana
Dla rasta sakramentem jest marihuana
Sadzić, palić, zalegalizować!

Awatar użytkownika
Lecter.
super grower
super grower
Posty: 1177
Rejestracja: 17 sie 2011, o 21:05
Lokalizacja: Growbox.

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: Lecter. » 18 wrz 2011, o 22:19

9 idealnie bedzie :D . . doniczka 20x20x20 co daje 8l bedzie git wiec . [uprawia] [blant]
My jaramy skuna, a wy heroine [brzydki]
ja rozgrzewam hash, ty gotujesz kokaine
już biegniesz do domu okraść swą rodzine
ja pękam ze śmiechu ty chory skurwysynie! [szydzi]

Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, o 12:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: johny » 19 wrz 2011, o 08:34

no z 9 zmiescisz ale lepiej daj mniej bo pózniej krzak rosnie miejsca musi miec.Sam robiłes boxa?

Awatar użytkownika
Lecter.
super grower
super grower
Posty: 1177
Rejestracja: 17 sie 2011, o 21:05
Lokalizacja: Growbox.

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: Lecter. » 19 wrz 2011, o 11:52

mi sie wydaje ze 9 bedzie na styk . chyba ze 6 i trening zrobi . [harvest]

z tego co pamietam to ma kupionego boxa .
My jaramy skuna, a wy heroine [brzydki]
ja rozgrzewam hash, ty gotujesz kokaine
już biegniesz do domu okraść swą rodzine
ja pękam ze śmiechu ty chory skurwysynie! [szydzi]

Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, o 12:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: johny » 19 wrz 2011, o 12:12

lepiej kup mniej pestek i zrób dobry trening.

Awatar użytkownika
Lecter.
super grower
super grower
Posty: 1177
Rejestracja: 17 sie 2011, o 21:05
Lokalizacja: Growbox.

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: Lecter. » 19 wrz 2011, o 12:26

johny słuchaj zejde troche z tematu mam pytanie czy 2x2255 lumenów w boxie 30x30x60 to za dużo ?. [blant]
My jaramy skuna, a wy heroine [brzydki]
ja rozgrzewam hash, ty gotujesz kokaine
już biegniesz do domu okraść swą rodzine
ja pękam ze śmiechu ty chory skurwysynie! [szydzi]

Awatar użytkownika
Chemik
grower
grower
Posty: 509
Rejestracja: 24 kwie 2011, o 17:40

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: Chemik » 19 wrz 2011, o 12:29

w żadnym wypadku nie za dużo,w sam raz bezie
Jak Ci smutno zapal! – rozwesela , Jak Ci wesoło zapal! – trudno każdy pali!
Zapaliłeś? Będziesz palił dalej, bo jest dobre

Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, o 12:35

Re: Fajne zdjęcia.

Post autor: johny » 19 wrz 2011, o 12:30

nigdy nie jest za duzo czym wiecej tym lepiej,gozej jakby było mniej.;]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Grow Fotorelacje Upraw - Różne Lekki Śmietnik”