Konstrukcja ogródka

Czegoś nie wiesz, zapytaj tutaj.
fificzan3636
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 3
Rejestracja: 12 lut 2013, 14:20

Konstrukcja ogródka

Post autor: fificzan3636 »

Siemanko [blant]

Mam takie pytanko. Jestem początkującym farmerem i zastanawiam sie z czego zrobić ogródek dla mojej pani [ganja] :D
Pomóżcie podpowiedzcie z czego to skonstrułować i w czym najlepiej
Z góry dziękuje...
"Jeżeli ktoś Ci mówi ze ganja to twój wróg, to ja spal, to ja spal :D"
ziolo1234
pierwsze listki
pierwsze listki
Posty: 137
Rejestracja: 07 lut 2013, 13:36

Re: Konstrukcja ogródka

Post autor: ziolo1234 »

Do uprawy konopi na out. a więc zacznij od znalezienia miejsca który będzie ci odpowiadać i wiesz że nikt tam nie zagląda.drugim czynnikiem to dobry dostęp słońca-aby roślina dobrze się rozwijał
a.
jeżeli pierwsze 2 reguły się zgadzają to możesz sprawdzić czy ziemia w danym miejscu się nada(gdy rosną tam pokrzywy lub chwasty to oznacza że ziemia się nada) i następnym krokiem jest wyrwanie całego tego trawska w tym obszarze i przekopanie ziemi(a gdy nie chcesz ryzykować to wykop dół i zasyp go ziemia z ogrodniczego z ph 5,5-6,5. to podstawowe rzeczy które musi spełniać "miejscówka" aby moc sadzić konopie.

[harvest]
Awatar użytkownika
matekmaly
pierwsze listki
pierwsze listki
Posty: 121
Rejestracja: 27 sty 2013, 18:08

Re: Konstrukcja ogródka

Post autor: matekmaly »

Poprawie kolege co on napisał.
A)znalezienie dobrego spota najlepsza łąka na odludziu albo tym podobne
B)Jak śnieg zniknie użyźnić ziemie i zobaczyć czy daje podstawowe minerały
C)Odpowiednia ziemia najlepszy odczyn Ph to 6-6.5
D)oczywiście wybranie dobrych nasionek sklep thc-thc
Nie myśl że wrócisz za 3 miesiace i już po wszystkim mylisz sie trzeba włożyć troche serca w uprawe
Najlepiej zrobić sadzonki a po 2 tygodniach na przygotowanego spota.
E)dobry dobiór nawozów jeśli nie chcesz ich używać to chociarz podstawowe:Plankton K, Biohumus , wywar z pokrzyw (naturalny poczytaj jak sie go robi i stosuje)