Pierwsza uprawa

Czyli uprawa i hodowla marihuany oraz konopi w pomieszczeniu pod lampami.
darek1057
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 25
Rejestracja: 13 mar 2011, 14:51

Pierwsza uprawa

Post autor: darek1057 »

Witam.

Mam pytanie odnośnie uprawy : Chciałbym zaznaczyć że jestem początkującym użytkownikiem :-)
1. Wymiary growboxa którego mam zamiar kupić to 40x40x100 link : http://allegro.pl/growbox-40x40x120-80- ... 88275.html
Co myślicie na temat tego growboxa ?? Czy ktoś mógł by mi polecić jakiś filtr węglowy aby zapachy nie wydostawały się na zewnątrz ?? Na czym to polega ?? Do całego kopletu brakuje jeszcze dwóch wiatraczków gdzie je kupić i jakie powinny wyglądać ( proszę o link )

2. Zamierzam posadzić 3 lub 4 roślinki tego typu : LR x2, Low Snow , White Russian Automatic . co myślicie na temat tego wyboru jeżeli chodzi o naukę uprawy ??

3. Do sowjego growboxa zamierzam wstawić lampę sodową 70 W ( wiem że to mało i dlatego proszę o radę ) jaki rodzaj lamby jeszcze dodać żeby było dobrze ??

4. Kiełkowanie : Jak długo nasiona powinny być moczone w wodzie destylowanej ( koniecznie destylowana ?? )

5. Jakie wielkości donice zastosować i czy wystarczy tylko nawóz naturalny ??

6. Czy tego typu roślinki przycina się ??
Awatar użytkownika
Grzybek!21!
super grower
super grower
Posty: 788
Rejestracja: 27 sty 2011, 14:02
Lokalizacja: KrajWódkąPłynący:/

Re: Pierwsza uprawa

Post autor: Grzybek!21! »

1) Grow box jak najbardziej ok sam bym taki zakupił [pobity]
2)Lowryder#2 jak najbardziej sam polecam początkującym pierwsza moja roślina to był właśnie Lr#2 od thc-thc(palenie zabójcze wyszło):D
3)Do tej lampy możesz dodać np 2 świetlówki kompaktowe 23w:P
4) Nie nie musi być destylowana ja wsadzam do przegotowanej(zimnej!) Ja wrzucam do wody aż nasiona napęcznieją i opadną na dno a potem wata:P