Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Polecane, wiarygodne, sprawdzone, sklepy z nasionami marihuany, konopi.
Awatar użytkownika
Lecter.
super grower
super grower
Posty: 1177
Rejestracja: 17 sie 2011, 23:05
Lokalizacja: Growbox.

Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Lecter. »

THC-THC ?
co myślicie o sklepie thc-thc ?
My jaramy skuna, a wy heroine [brzydki]
ja rozgrzewam hash, ty gotujesz kokaine
już biegniesz do domu okraść swą rodzine
ja pękam ze śmiechu ty chory skurwysynie! [szydzi]
Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, 14:35

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: johny »

Sklep ten jest na rynku od kont sięgam pamięcią. Ma bardzo dobre opinie. Sam osobiście tylko i wyłącznie kupuje w tym sklepie i zawsze jest spoko, szybko sprawnie, profesjonalnie. Nasiona bardzo dobrej jakości, ładnie kiełkują a krzaki są dorodne. Ja Polecam bardzo ten sklep gdzie tylko mogę.
Awatar użytkownika
ZeuS22
kolejny sezon
kolejny sezon
Posty: 339
Rejestracja: 18 kwie 2011, 16:28

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: ZeuS22 »

johny ma racje ja już 3 raz się nie zawiodłem na sklepie www.thc-thc.com :) i reklamacje uznają :D nic tylko brać !
Niech Wielki Buch będzie z Wami !
Awatar użytkownika
Lecter.
super grower
super grower
Posty: 1177
Rejestracja: 17 sie 2011, 23:05
Lokalizacja: Growbox.

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Lecter. »

raz zamówiłem młynek okrakły a przysłali mi drewniany i do nich dzwonie ze taka pomyłka w chuj to dostałem za to okragły taki jak chciałem i 4 x ak47 auto gratis . a no i ten drewniany zostawili mi tez :D heheeh .
My jaramy skuna, a wy heroine [brzydki]
ja rozgrzewam hash, ty gotujesz kokaine
już biegniesz do domu okraść swą rodzine
ja pękam ze śmiechu ty chory skurwysynie! [szydzi]
Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, 14:35

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: johny »

no moze pare złotówek drogo ,ale wysyłka tez jest ekspresowa.Kupuj smiało.
Awatar użytkownika
Arizona
pierwsze topki
pierwsze topki
Posty: 296
Rejestracja: 24 sie 2010, 20:40

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Arizona »

Lecter. pisze:raz zamówiłem młynek okrakły a przysłali mi drewniany i do nich dzwonie ze taka pomyłka w chuj to dostałem za to okragły taki jak chciałem i 4 x ak47 auto gratis . a no i ten drewniany zostawili mi tez :D heheeh .
Więc sam widzisz jaki to sklpe, jak jest problem to nie zależy im na tym żeby zarobić ale wolą stracić i mieć zadowolonego klienta który na pewno ich poleci innym. Bardzo dobra polityka sprzedaży. Niestety inne sklepy tak nie robią więc zostaje zamawianie na thc-thc.com
johny pisze:no moze pare złotówek drogo ,ale wysyłka tez jest ekspresowa.Kupuj smiało.
Lepiej dać złotówkę drożej i spać spokojnie w razie czego masz Gwarancję na produkty i jak kolega napisałeś wyżej nie oleją cię a w razie pomyłki jeszcze będzie wszytko na twoją korzyść.
Co do przypału to nie ma żadnego problemu z tym.
Konkurencja robi koło dupy thc-thc od wielu lat a ich miejscem docelowym pierdolenia smutków i siania nieuzasadnionych plotek jest forum.haszysz.
thc-thc.com to profesjonalna firma.
Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, 14:35

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: johny »

no dokładnie ja tez własnie z początku sie naczytałem i bałem kupowac ale polecam teraz zawsze tu bede kupował.
Awatar użytkownika
RastaBoy
super grower
super grower
Posty: 648
Rejestracja: 05 sie 2011, 12:35

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: RastaBoy »

Miałem pestki z thc i nie miałem żadnych problemów. Zajebiście kiełkują super gratis. Co do cen to nie sądzę żeby mieli drogo, zobacz ich promocje do tego dolicz sobie gratisowe nasiona które dostaniesz a zrozumiesz że taniej nie kupisz oryginalnych nasion konopi. Prawdziwych!
Awatar użytkownika
Najger
pierwsze topki
pierwsze topki
Posty: 260
Rejestracja: 24 sie 2011, 15:25
Lokalizacja: Amsterdam

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Najger »

A co sadzicie o kolekcji klasyki z https://seedbay.pl a dokładnie ak47 auto fem, ponieważ chce tam zakupić ak47 ;<
Rzeczpospolita Polska w zakazy ubrana
Nikogo nie zabiła, a jednak zakazana
Dla rasta sakramentem jest marihuana
Sadzić, palić, zalegalizować!
Awatar użytkownika
johny
super grower
super grower
Posty: 1837
Rejestracja: 31 mar 2011, 14:35

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: johny »

Stare dobre Ak47 jeśli szukasz starego ak47 to śmiało bierz z seedbay kolekcji klasyki. Te nasiona też możesz kupić na thc-thc https://thc-thc.com/produkt/auto-ak47-feminizowane/

pozdro xD
Fifulec
pierwsze topki
pierwsze topki
Posty: 220
Rejestracja: 11 mar 2013, 10:25

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Fifulec »

Czy ma sens zamawianie po przez poste-restante? Odnośnie uczciwości sklepów, wiele się naczytałem o podmienianiu nasion oraz o tym, że tylko w oryginalnych paczkach trzeba kupować. Jak zamawia się tylko kilka sztuk, to sprzedawcy sypią zwykłe, bezwartościowe siewki. Czy w przypadku thc-thc.com można mieć pewność, że takie przewały nie będą miały miejsca. Jak już tu napisano, w krytyce powyższego sklepu specjalizuje się forum haszysz.com. Myślałem niegdyś nad założeniem tam konta, lecz poziom panującego tam chamstwa, zwyczajnie mnie odrzuca, może jestem zbyt staromodny.
Awatar użytkownika
HASZYSZ
pierwsze topki
pierwsze topki
Posty: 232
Rejestracja: 13 wrz 2010, 20:12
Lokalizacja: czechy

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: HASZYSZ »

Na thc-thc nikt cię nie przecwałuje to nie jest sklep z pierwszej łapanki, za długo są na rynku żeby kogoś wałowali na hujowe pestki. Lepszego sklepu nie znajdziesz ;)
ziolo1234
pierwsze listki
pierwsze listki
Posty: 137
Rejestracja: 07 lut 2013, 13:36

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: ziolo1234 »

Ten sklep nie jest do tego zdolny , bierz śmiało , a później się ciesz z doskonałej jakości nasion . , a co do poste restante -to ja z niego korzystam, nie ma żadnych kłopotów,jeżeli martwisz się o wysyłkę do domu to to jest idealne rozwiązanie . tylko jest to że musisz pilnować poczty :)
Fifulec
pierwsze topki
pierwsze topki
Posty: 220
Rejestracja: 11 mar 2013, 10:25

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Fifulec »

Przesyłka poste-restante oczekuje dwa tygodnie, tak wynika z oficjalnych danych zamieszczonych przez pocztę, zatem parę dni leży. Ta opcja wydaje mi się lepsza, dlatego o nią pytałem. Dzięki za utwierdzenie w zdaniu o sklepie.
Awatar użytkownika
KMD
super grower
super grower
Posty: 817
Rejestracja: 24 sie 2010, 20:32

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: KMD »

Wszystko paczki leżą na poczcie około 14 dni.
Co do sklepu thc-thc to nie ten poziom żeby robili wałki, oni za długo są w tym biznesie z tego co wiem to mają samych stałych klientów tyle że nie musieli by pozyskiwać nowych i by zajebiście prosperowali.
A forum haszysz szkoda gadać ludzie dawno się z tamtą wynieśli i teraz to są chyba tam tylko multikonta sklepów które się same polecają hehe lub najeżdżają po chamsku na sklep thc-thc ale takie metody działania to zagłada dla tych sklepów i forum haszysz widać to już powoli, ludzie wynoszą się z stamtąd i zaczynają pisać na innych forach forum nasionakonopi fajnie się rozwija. Te forum trochę stoi ale to też moja wina bo za mało poświęcam jemu czasu.
Ale obiecuję że to zmienię [szczerzy]
Jako admin forum Polecam Wam sklep THC-THC.COM, który posiada biuro obsługi klienta w Hiszpanii, więc jest w 100% Bezpieczny.
Operacja OUTDOOR
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 1
Rejestracja: 12 lis 2013, 6:23

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Operacja OUTDOOR »

THC-THC.PL to świetny sklep.Załoga ogarnięta i widać że wie co robi!
Nasionka dyskretnie zapakowane, dobrej jakości i tanie, częste konkursy i spore gratisy!
Wielki wybór nasionek i bardzo dobrze wszystko opisane, strona prosta i jasna.
Serdecznie polecam ten sklep!
Maat
pierwsze listki
pierwsze listki
Posty: 105
Rejestracja: 05 lis 2013, 15:59

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Maat »

Bardzo szczelnie i bezpiecznie zapakowane, aż mnie to zdziwiło ;o . Bardzo mi też w gust trafiła puszka z szybką w której umieszczają nasionka :D
Seed
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 1
Rejestracja: 18 lis 2013, 11:44

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Seed »

Świetny sklep!!
Warty uwagi! Dobrze pakowane nasionka, a ceny konkurencyjne!
Jestem w 100% zadowolony z oferty sklepu jak i plonów!
POLECAM
https://thc-thc.com

[uprawia]
bomba
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 1
Rejestracja: 21 lis 2013, 13:39

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: bomba »

GENIALNY!

Bardzo szybkie wysyłki, a nasionka bardzo dobrej jakości!
Świetny sklep!
thc-thc.com
taS

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: taS »

Może i są dobre ale jak dla mnie bardzo szczupłe zaplecze ;) Jest tyle pięknych odmian a tutaj tylko podstawowe ... No Comment ;)
Awatar użytkownika
KMD
super grower
super grower
Posty: 817
Rejestracja: 24 sie 2010, 20:32

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: KMD »

Fakt sklep thc-thc prowadzi najpopularniejsze sprawdzone odmiany. Czy to źle, dla tych co szukają wynalazków może być za mało. Ale dla tych co szukają pewnych sprawdzonych odmian jest na pewno dobrze.
Jako admin forum Polecam Wam sklep THC-THC.COM, który posiada biuro obsługi klienta w Hiszpanii, więc jest w 100% Bezpieczny.
taS

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: taS »

Zawsze można sprawdzić inne :P I uznać je za stabilne ;)
Awatar użytkownika
KMD
super grower
super grower
Posty: 817
Rejestracja: 24 sie 2010, 20:32

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: KMD »

Na thc-thc masz tyle odmian że możesz je wszystkie sprawdzać latami. Chyba że lecisz ostro komercyjnie [szczerzy]
Jako admin forum Polecam Wam sklep THC-THC.COM, który posiada biuro obsługi klienta w Hiszpanii, więc jest w 100% Bezpieczny.
taS

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: taS »

Każdy sprawdza tylko to co mu odpowiada według kryteriów itd Ja lubię mieć z czego wybierać :P Więc panowie , trochę fantazji hehe :P
Awatar użytkownika
boso przez Topy
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 2
Rejestracja: 25 lis 2013, 12:46

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: boso przez Topy »

Serdecznie polecam!! Szybki i bardzo fajny sklep! Wszystko fajnie kiełkuje i rośnie.
Co do odmian nie maja tak mało jak dla mnie w sam raz i to nawet jak bym chciał wszystkie sorawdzić to zajmie mi to sporo lat a za ten czas wprowadzą coś nowego, tak ze spoko.
Zaufany mój sklep!
draska
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 1
Rejestracja: 05 gru 2013, 7:34

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: draska »

Zgadzam się z przedmówcą. Jest dobrze z odmianami.
Szybka dostawa, a nasionka bardzo dobrej jakości! :)

Jestem bardzo zadowolony i piolecam
https://thc-thc.com

[blant]
Listek
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 1
Rejestracja: 06 gru 2013, 18:09

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Listek »

Bardzo miły kontakt, przesyłka szybka i starannie zapakowana.
Bardzo fajny sklep!
Dużo już roślinek mi wyrosło z nasionek zamawianych w tym sklepie :)



[uprawia]
Gibon20
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 2
Rejestracja: 20 mar 2013, 10:22

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Gibon20 »

polecam sklep thc-thc! szybka wysyłka, nasiona bardzo dobrej jakości, bezpiecznie zapakowane oraz dobry gratis! :)
Awatar użytkownika
WolnyRastaman
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 14
Rejestracja: 21 paź 2014, 14:33

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: WolnyRastaman »

Od lat od nich kupuję tak że mogę tylko polecić. [sadzi]
Awatar użytkownika
zigzu33
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 5
Rejestracja: 23 paź 2014, 14:32

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: zigzu33 »

Cztery razy kupowałem i zawsze wszystko ok.
Awatar użytkownika
maaaaaati6
super grower
super grower
Posty: 607
Rejestracja: 16 mar 2014, 16:15

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: maaaaaati6 »

THC znam osobiście i bardzo porządny ziomek xD najważniejsze ze uczciwy i nie ma żadnych problemow z dogadaniem sie ...
Awatar użytkownika
edek
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 20
Rejestracja: 21 paź 2014, 14:10

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: edek »

Porządna firma byłem u nich mają fajny lokal ogólnie wysoka klasa obsługi dbają o klienta. Sklep najstarszy na rynku śmiało można zamawiać [harvest]
Awatar użytkownika
Bandy
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 5
Rejestracja: 21 paź 2014, 14:24

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Bandy »

Ja dostałem na nich namiary od znajomego który kupuje u nich od lat i jest zadowolony. Sam kupiłem nie żałuje wszystko ok. polecam również
DRX
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 2
Rejestracja: 26 gru 2014, 1:37

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: DRX »

Sprawdzony sklep śmiało można w nim zamawiać, 13/15 kiełków.
Awatar użytkownika
Blancik9
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 3
Rejestracja: 21 paź 2014, 15:03

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Blancik9 »

Świetny sklep dbają o klienta, kupując u nich nasiona masz pewność. Że kupisz prawdziwe nasiona maryśki a nie jakiś pokarm dla papug.

POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!

pozdro [harvest]
Awatar użytkownika
Leslaw
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 8
Rejestracja: 21 paź 2014, 15:10

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Leslaw »

Zgadza się profesjonalna firma a nie banda gówniarzy jak to ma miejsce w innych pseudo sklepach których pełno.
Polecam thc-thc
Obywatel
pierwsze topki
pierwsze topki
Posty: 249
Rejestracja: 12 sty 2015, 16:45

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Obywatel »

Sklep sprawdzony szybki kontakt pestki wysokiej jakosci i tez fajny bonusik nastepnym razem tez bede kupowal z tego sklepu
Awatar użytkownika
KMD
super grower
super grower
Posty: 817
Rejestracja: 24 sie 2010, 20:32

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: KMD »

Sklepów jest pełno ale 80% to zwykli złodzieje. Ja zawsze powtarzam trafiłeś na sklep thc-thc śmiało kupuj i nie będzie później tak że sezon w plecy bo ktoś ci sprzedał karmę dla papug.
Jako admin forum Polecam Wam sklep THC-THC.COM, który posiada biuro obsługi klienta w Hiszpanii, więc jest w 100% Bezpieczny.
adseo2016
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 1
Rejestracja: 06 sty 2016, 5:40

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: adseo2016 »

Bardo dobry sklep, wysoki poziom obsługi. A co najważniejsze pestki kiełkują i roślinki zachowują się tak jak powinny [usmiech]
Awatar użytkownika
Korki
Poleca
Posty: 57
Rejestracja: 17 kwie 2011, 14:05

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Korki »

Któreś z rzędu zakupy zaliczone. Outdoorek 2019 mega! w tym roku mają najlepsze promocje. Promo 1+1 plus do tego do wyboru gratis z całej oferty i konkurencja pozamiatana. Najlepszy sklep, porównujcie oferty a zobaczycie sami.
Awatar użytkownika
Ryder
pierwsze listki
pierwsze listki
Posty: 188
Rejestracja: 28 sty 2011, 13:20

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Ryder »

Zawsze było spoko ale niestety ostatnio dali dupy. Dostałem 4 pestki 2+2gratis 3 nie wykiełkowały a to co mi zostało jest jakby to ująć upośledzone [mur] Takie moje wrażenie że przy małych zamówieniach raczej olewka z ich strony (stare pestki) Szkoda bo sie odechciało outdoru w tym roku ale przynajmniej smycz dostałem.
Awatar użytkownika
Arizona
pierwsze topki
pierwsze topki
Posty: 296
Rejestracja: 24 sie 2010, 20:40

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Arizona »

A może wina leży po twojej stronie, źle kiełkowałeś nasiona. Moczyłeś te nasiona w wodzie?

Po za tym na thc-thc możesz składać normalnie reklamację. Mają na to procedurę i dostajesz nowe nasiona.
Awatar użytkownika
Dr Ganja
pierwsze topki
pierwsze topki
Posty: 270
Rejestracja: 30 mar 2011, 13:29

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Dr Ganja »

Nigdy nie miałem problemu z nasionami ze sklepu thc-thc, więc napiszę do nich email żeby się odnieśli tutaj w temacie do tego przypadku. Zobaczymy co napiszą.
Awatar użytkownika
THC-THC
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 87
Rejestracja: 19 paź 2010, 22:34
Kontakt:

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: THC-THC »

Witam Serdecznie Wszystkich Forumowiczów

W pierwszej kolejności napiszę że nasiona, które sprzedajemy są bardzo świeże. Zwłaszcza te z oferty 1+1, gdyż bardzo dużo ich sprzedajemy i mamy sytuacje w których producenci opóźniają do nas wysyłki tych nasion z racji tego że sami czekają na nasiona z linii produkcyjnej (plantacji). Więc to dowodzi tego że te pestki są bardzo świeże.

Z racji tego że mamy biuro obsługi klienta w Hiszpanii, to możemy tam normalnie rozpatrywać reklamacje. Mamy na to swój schemat-procedury. I kiedy ktoś składa nam reklamację po prostu musi nam odpowiedzeń na pewne pytania.

Ostatnio mieliśmy pewną reklamację i myślę że to właśnie ta sytuacja. A mianowicie osoba ta napisała że: „miała problem z paroma pestkami”, odpisaliśmy na tą reklamację prosząc o szczegóły - zadając odpowiednie pytania. Dostaliśmy odpowiedź że: „Jedyne co ode mnie dostaniecie to zła opinie.” Osoba ta nie potrafiła ustosunkować się do naszego emaila, kontakt się urwał. Nie może być sytuacji że ktoś do nas pisze: „macie hu**** nasiona, dajcie mi nowe” a my wysyłamy od razu nowe nasiona bez żadnych pytań. Nie tak to działa, gdyż szybko by się rozniosło na forach że wysyłamy nowe nasiona od tak sobie i wszyscy by tak pisali.

Podsumowując każdy ma GWARANCJĘ na nasiona u nas kupione, ale należy czytać ze zrozumieniem nasz emaile a nie się tylko awanturować.

Pozdrawiam
THC-THC
Awatar użytkownika
Zjarany Reksio
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 13
Rejestracja: 19 maja 2014, 0:22

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Zjarany Reksio »

Arizona pisze: 06 cze 2022, 0:55 A może wina leży po twojej stronie, źle kiełkowałeś nasiona. Moczyłeś te nasiona w wodzie?

Po za tym na thc-thc możesz składać normalnie reklamację. Mają na to procedurę i dostajesz nowe nasiona.
Czemu zapytałeś czy moczył nasiona w wodzie?
Awatar użytkownika
Arizona
pierwsze topki
pierwsze topki
Posty: 296
Rejestracja: 24 sie 2010, 20:40

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Arizona »

Było to podchwytliwe pytanie. Ogólnie nie można moczyć świeżych nasion, moczenie w wodzie jest przeznaczone dla starych nasion. Pseudo sklepy rozpowszechniają metodę kiełkowania nasion w szklance z wodą bo najwyraźniej sprzedają stare nasiona. A świeże nasiona, które łatwo przemoczyć najzwyklej zgniją od nadmiaru wody. Co się dzieje z przemoczonym nasionem:
- Może wykiełkować, pokazać kiełka po czym stanie w rozwoju i kiełek zacznie gnić, będzie się to objawiało na początku plamami koloru brązowego, żółtego itp.
- Może byś tak że kiełek wcale się nie pojawi a nasiono lekko się otworzy, zgnije już od środka, pojawi się biała papka lub brązowa maź.
- Nasiona fartem wykiełkują ale rośliny z tych nasion będą słabe, podczas wzrostu będą chorowały.

Najlepszą i najbezpieczniejszą metodą kiełkowania nasion jest metoda bezpośrednio w ziemi, tutaj macie fajny poradnik: https://seedbay.pl/kielkowanie-nasion-m ... y-w-ziemi/ Jest to metoda najmniej inwazyjna, bo nie przenosi się wykiełkowanych nasion. Nasiona, które kiełkują bezpośrednio w ziemi mają od razu pokarm, rośliny są zdrowe. Wadą tej metody jest, ale tylko dla niecierpliwych osób to czas kiedy roślina wyjdzie z ziemi. Grzebanie w ziemi niewskazane przy tej metodzie.
Awatar użytkownika
THC-THC
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 87
Rejestracja: 19 paź 2010, 22:34
Kontakt:

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: THC-THC »

Potwierdzam że nie wolno moczyć świeżych nasion w wodzie. Bardzo łatwo przemoczyć nasiona. Linia którą łatwo przekroczyć przy moczeniu nasion w wodzie jest bardzo cienka.

Polityka naszego sklepu jest taka, że mamy tylko kilku producentów nasion w swojej ofercie u których zaopatrujemy się bezpośrednio, przez co mamy świeże nasiona. Nie jesteśmy molochem z setką producentów jak nasza konkurencja, która w brew temu co pisze na swoich stronach zaopatruje się w hurtowniach a nie bezpośrednio u producentów. Ten fakt wydał się w dniu w którym Guardia Civil zamknęła hurtownię lamota (dinafem), info tutaj: https://ufoseeds.com/nalot-na-dinafem-c ... marihuany/ Nagle się okazało że u naszej konkurencji nie ma nasiona, bo właśnie zaopatrywali się w tej hurtowni. Mieliśmy wtedy dziwne zapytania od klientów "Czy macie nasiona, bo w innych sklepach nie ma." Byliśmy zdziwieni tymi pytaniami "Dlaczego? u nas jest bez zmian, mamy normalnie nasiona." Tak że możecie być pewni że mamy świeże nasiona i lepiej nie moczyć ich w wodzie.

Pozdrawiam
THC-THC
Awatar użytkownika
HolenderskiSkun
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 46
Rejestracja: 23 sty 2016, 16:31

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: HolenderskiSkun »

Ludzie za bardzo kombinują z nasionami, jakieś moczenie w wodzie i później są efekty. Od lat kupuję na thc-thc i zawsze mi 99,9% nasion kiełkuje. Zawsze może się zdarzyć czarna owca wśród nasion bo to żywa roślina. Ogólnie polecam sklep thc. Poniżej macie fotkę moich ostatnich zakupów. Jak zwykle wszystko bezpiecznie spakowane i mega gratisy. Polecam [peace]

IMG4867435441.jpg
IMG4867435441.jpg (205.54 KiB) Przejrzano 3101 razy
IMG4867435442.jpg
IMG4867435442.jpg (191.64 KiB) Przejrzano 3101 razy
Awatar użytkownika
Albundy
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 34
Rejestracja: 13 lut 2018, 15:45

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Albundy »

Polecam sklep thc, zawsze świeżę nasiona a badyle rosną po same niebo [lol]
Awatar użytkownika
Wiedźmin
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 8
Rejestracja: 09 lis 2017, 1:24

Re: Co sądzicie o sklepie THC-THC ?

Post autor: Wiedźmin »

Czytam różne inne fora że ludzie płaczą w tym roku bo pogoda nie sprzyja i lipa z roślinami. A ja kupiłem pestki na thc-thc.pl te co zwykle czyli rudealiski i jestem zadowolony. U mnie już widzę że outdoor będzie udany. Dlatego zawsze polecam ten sklep.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Polecane Sklepy z Nasionami Marihuany”