Co mogę posadzić jeszcze w czerwcu?

Wszystko o odmianach marihuany oraz producentach nasion konopi.
Kurdejku
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 2
Rejestracja: 23 cze 2022, 21:57

Co mogę posadzić jeszcze w czerwcu?

Post autor: Kurdejku »

Jestem dość zielony w temacie ale chce coś jeszcze posadzić w czerwcu. Co mogę teraz wysadzić na dworze?
Awatar użytkownika
Albundy
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 35
Rejestracja: 13 lut 2018, 15:45

Re: Co mogę posadzić jeszcze w czerwcu?

Post autor: Albundy »

Ja bym tutaj zmienił termin z czerwca na lipiec. Bo już mamy praktycznie koniec czerwca a nim kupisz sobie nasiona to będzie początek lipca. Licząc miesiące lipiec, sierpień i wrzesień daje trzy pełne miesiące. Więc możesz posadzić każdą odmianę z autofloweringiem.
Awatar użytkownika
Arizona
kolejny sezon
kolejny sezon
Posty: 301
Rejestracja: 24 sie 2010, 20:40

Re: Co mogę posadzić jeszcze w czerwcu?

Post autor: Arizona »

Czysto teoretycznie mogę ci napisać co byś mógł posadzić w czerwcu bo i tak już nie zdążysz na sadzenie w czerwcu bardziej uda ci się w lipcu.
W czerwcu możesz posadzić każdy automat, nawet te duże xxl. Pełno sezonową odmianę też możesz posadzić, będzie po prostu mniejsza od tych pełnosezonówek posadzonych w kwietniu. Z drugiej strony patrząc na ten sezon, to w kwietniu była jeszcze zima i nie dało się sadzić niczego. Dopiero z końcem maja było dość ciepło na sadzenia. Więc początek czerwca i tak był klimatycznie dobrym miesiącem na sadzenie odmian pełnosezonowych. Tak czy inaczej też kupuj jakiegoś automata i bierz się do roboty.
Kurdejku
sieje pestki
sieje pestki
Posty: 2
Rejestracja: 23 cze 2022, 21:57

Re: Co mogę posadzić jeszcze w czerwcu?

Post autor: Kurdejku »

Konkretnie jakie nasiona mam kupić żeby mi urosły [sadzi]
Awatar użytkownika
Dr Ganja
pierwsze topki
pierwsze topki
Posty: 271
Rejestracja: 30 mar 2011, 13:29

Re: Co mogę posadzić jeszcze w czerwcu?

Post autor: Dr Ganja »